Avenda maakt organisaties zichtbaar!

Avenda adviseert organisaties over de effectieve inzet van relatiegeschenken en werkkleding.

Relatiegeschenken

Met een plan van aanpak van Avenda en enige informatie en tijd van uw kant kunnen wij de huidige inzet van promotionele producten in kaart brengen. Met onze langjarige ervaring kunnen wij u aangeven of de gekozen werkwijze de juiste is of dat Avenda voor uw organisatie van meerwaarde kan zijn. De verbeteringen zitten meestal in de details: voldoen de producten nog aan de eisen die uw bedrijf heeft op het gebied van MVO en duurzaamheid, zijn uw klanten inmiddels geevolueerd, zijn de producten nog van deze tijd of kunt u middelen effectiever inzetten?

Werkkleding

Bij veel orginisaties is op het gebied van werkkleding een groot voordeel te behalen. Leveranciers zitten niet stil en ontwikkelen nieuwe producten gemaakt van nieuwe materialen. Het wisselen van het ene naar het andere bedrijfskledingmerk kan vaak al veel geld besparen zonder aan kwaliteit in te boeten.

 

Puinhoop bij de inkoop

Wat kan Avenda voor uw organisatie betekenen?

Het Avenda Optimalisatie Plan omvat 3 stappen.

Stap 1: De huidige Situatie

Hoe wordt tot op heden ingekocht? Via internet, catalogus, relatiegeschenken groothandel of relatiegeschenken adviseur? Werkkleding groothandel of textieldrukkerij? Wie mag er binnen uw organisatie inkopen?

 

Stap 2: De Analyse

Wij analyseren de huidige manier van inkopen en beslissen. We bespreken uw klanten, doelen, waardes, tijdlijnen etc in het geval van promotieartikelen en relatiegeschenken. Of u vertelt ons uw wensen op het gebied van de werkkleding voor uw medewerkers: zijn er eisen op het gebied van brandveiligheid (vlamvertragend EN531), zichtbaarheid (EN471), kou en waterdichtheid (EN342 en EN343), antistatisch (EN1149)?

U stelt ons uw huidige promotionele producten ter beschikking en noemt uw inkoopprijs (inclusief bijkomende kosten) zonder uw bron te noemen.

 

Stap 3: De optimalisatie

Met onze langjarige ervaring stellen wij vast of er binnen de huidige werkwijze verbeteringen aan te brengen zijn. Wij kijken of er voor uw besparingen te behalen zijn en noemen u deze. Primair echter kijken wij naar de gekozen producten en de effectiviteit daarvan: Avenda zal misschien niet altijd goedkoper zijn dan uw huidige leveranciers. We geven aan of de huidige producten passen bij uw organisatie, wat een zinvolle uitbreiding kan zijn en van welke producten uw organisatie minder kan gebruiken.

 

Optimale Samenwerking

Als ons optimalisatieplan u aanspreekt verplicht u zich door uw handtekening minimaal 40% van uw budget voor promotionele artikelen en relatiegeschenken of werkkleding bij ons onder te brengen gedurende de 12 maanden na onze analyse.

We hebben dan de tijd om te kijken of ons plan werkt en u verbetering ziet. Na een jaar evalueren wij de samenwerking en kijken of we deze voortzetten of uitbreiden.

 

Geinteresseerd in onze optimalisatie? Neem contact met ons op